Hrvatski fotosavez i ove godine organizira ljetnu fotoradionicu za mlade pod nazivom Mladi i baština. Riječ je o dugogodišnjem projektu koji okuplja mlade iz cijele Hrvatske s ciljem upoznavanja kulturne baštine i zavičaja u kojem se odvija radionica. Program ovogodišnje fotoradionice „Istra – ambijent, kulturna baština“ odvija se u Puli i različitim lokacijama u Istri, poput rta Kamenjak, od 18. do 25. srpnja 2021.

 

O PROGRAMU RADIONICE

Radionica uključuje samostalan istraživački rad koji nastaje u suradnički pozitivnom okružju generacijski raznovrsne grupe čiji je rezultat zajednički projekt. Na taj način radionica doprinosi stjecanju njihovih intelektualnih, estetskih i radnih kompetencija, a zbog zajedničkoga suživota pod istim krovom na određeno vrijeme, napreduju i u stjecanju socijalnih kompetencija. Mladi se uče dijeliti zajednički prostor, doživljaje, brige, odgovornosti, radosti i tuge. Također se uče međusobnom poštovanju, suosjećajnosti, povezivanju te kako tražiti i pružiti pomoć te se oslanjati jedni na druge.

Program fotoradionice obuhvaća predavanja, tehničku pripremu, edukativne filmove, tematska snimanja digitalnim fotoaparatom na različitim lokacijama, rad s „camerom obscurom“ – snimanje i izradu fotografija u fotolaboratoriju, analize i diskusije, aplikacije na fotopapiru, tekstilu, oblikovanje predmeta i organizaciju izložbe. Za provedbu programa osiguran je adekvatan prostor (učionica, fotolaboratorij i ostale potrebne prostorije).

Detaljniji raspored radionica možete pogledati OVDJE

Program radionice započinje u nedjelju 18. srpnja 2021. ručkom, a završava u nedjelju 25. srpnja 2021. nakon  doručka.

KAKO SE PRIJAVITI

Sudionici fotoradionice ispunjavaju prijavnicu za sudjelovanje u radionici koju potpisuje i roditelj ili skrbnik. Prijavnica se šalje elektronskom poštom na e-mail: predrag.bosnar@hrvatski-fotosavez.hr

Prijavnicu možete preuzeti OVDJE

Prijave za radionicu očekujemo najkasnije do 20. lipnja 2021. Program fotoradionice izvodi se sukladno programu za koji je Hrvatski fotosavez dobio suglasnost Ministarstva prosvjete i športa 2000. godine.

 

SMJEŠTAJ, PREHRANA

Smještaj i prehrana osigurani su u objektu Hrvatskog ferijalnog i hostelskog saveza, Uvala Valsaline 4 u Puli. Smještaj je u osmero-krevetnim sobama (kreveti na kat) sa zajedničkom kupaonicom. Ukupni kapacitet za smještaj je 18 sudionika raspoređenih u tri sobe u koje se sudionici smještaju prema spolu. Sudionici, njihovi roditelji ili skrbnici ne mogu uvjetovati način razmještaja po sobama, što je pravo voditelja, odnosno odgovorne osobe Hrvatskog fotosaveza.

 

DOLAZAK I ODLAZAK, OBVEZE SUDIONIKA I OPREMA

Sudionici radionice, njihovi roditelji ili skrbnici organiziraju samostalno put do objekta smještaja u Puli isto kao i povratak. Unaprijed je moguće dogovoriti prijevoz od autobusnog kolodvora u Puli do Hostela, kao i kod povratka.

Malodobni sudionici radionice mogu napustiti krug Hostela isključivo organizirano i uz pratnju punoljetne osobe koju odredi organizator.

Svaki sudionik mora sa sobom imati:

  • vlastiti digitalni fotoaparat s pripadajućom praznom memorijskom karticom,
  • ručnike za osobnu higijenu,
  • osobnu i zdravstvenu iskaznicu,
  • preporuča se čvrsta obuća za hodanje po kamenitom obalnom terenu.

 

AUTORSKO PRAVO - KORIŠTENJE FOTOGRAFIJA

Snimljene fotografije vlasništvo su i neotuđivo autorsko pravo svakog od sudionika fotoradionice. Sve snimljene radove autori će ponijeti sa sobom po završetku fotoradionice na elektronskom mediju koji će donijeti sa sobom.

Hrvatski fotosavez može koristiti fotografije snimljene u fotoradionici za potrebe organiziranja fotografskih izložaba mladih, uvrštenje u međunarodne i domaće natječaje, tiskanje publikacije o fotoradionici, objavljivanje na društvenim mrežama ili medijima u svrhu promocije programa.

 

KOTIZACIJA, NAČIN UPLATE

Kotizacija po sudioniku iznosi 1.150,00 kn i obuhvaća smještaj u Hostelu na bazi punog pansiona, cjelokupni program fotoradionice, stručno vodstvo, potrošne materijale, izradu fotografija, izložbu, prijevoz na različite lokacije snimanja i dr.

Uplata se vrši na:

Hrvatski fotosavez, Dalmatinska 12, 10000 Zagreb

Broj transakcijskog računa Hrvatskog fotosaveza (IBAN): HR66 2360 0001 1015 5960 3

Svrha uplate (opis plaćanja): Kotizacija za ljetnu fotoradionicu

PrilogVeličina
PDF icon Raspored radionica217.72 KB
Microsoft Office document icon Prijavnica41.5 KB