Nizom različitih događanja s ciljem promoviranja mogućnosti mobilnosti mladih diljem Europe i ovog listopada će se provoditi kampanja Time to Move. Tim povodom, Eurodesk multiplikatori iz Hrvatske i drugih zemalja, pozvali su i ove godine mlade između 13 i 30 godina iz zemalja članica koji ispunjavaju uvjete, da se pridruže natjecanju i osmisle tematsku majicu. Potrebno je da majica opisuje duh kampanje Time to Move, da je natjecatelji podijele s Eurodeskom, a imaju priliku osvojiti i nagrade koje će im pomoći da započnu svoje putovanje po Europi.

 

Za dizajn mogu osmisliti fotografiju, digitalnu ilustraciju, ručno oslikati ili koristiti samo tekst.

Sudionici su podijeljeni u dvije kategorije, natjecatelji u dobi između 13 i 19 godina i natjecatelji u dobi između 20 i 30 godina. Ukupno će biti osam pobjednika, dva glavna pobjednika za svaku kategoriju koje odabere Promotor, 5 natjecatelja s izvanrednim kreacijama i jedan  natjecatelj koji će biti odabran između najboljih deset radova, a s najviše glasova na javnom glasanju.

 

Za sve pobjednike osiguran su i nagrade, pa će prva mjesta u dvije kategorije dobit će Interrail Global Pass koji će moći koristiti 7 dana u roku jednog mjeseca, pobjednik javnog glasanja dobit će Eastpak prtljagu, a pet natjecatelja s izvanrednim kreacijama dobit će Eastpak ruksak.

 

Rok za prijavu je 31. listopada 2019. godine.

 

Više informacija: https://contest.eurodesk.eu/